درب دوجداره هافمن در دزفول
نوشته شده توسط : محد شیرازی

شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما  به حساب می آید. علاوه بر این درب دوجداره هافمن در دزفول صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. درجدار درونی این درب ها از عایق های حرارتی چون پشم سنگ استفاده می کنند. درب دوجداره هافمن در دزفول از انواع ورق های یو پی وی سی و آلومینیومی ساخته می شوند. این ورق ها در صنعت قابلیت های زیادی دارند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف این درب ها با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع می کند.. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و از کیفیت در کاسته نمی شد. بیش از 40 درصد از مصرف انرژی توسط این درب ها در ساختمان ذخیره می شوند. همچنین در جاهایی که رطوبت زیادی وجود دارد، استفاده از درب دوجدار هافمن در دزفول مناسب می باشد. برای مثال استفاده از این درب ها برای شمال کشور بسیار مناسب است. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره هافمن در دزفول از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

ورق های یو پی وی سی و ورق های آلومینیومی استفاده شده در درب دوجداره هافمن در دزفول از وزن سبکی برخوردار بوده و در عین وزن سبک دارای استحکام بالایی دارند. در این قسمت از ویژگی های ورق های یو پی وی سی برای شما عزیزان شرح می دهیم. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع بوده و از ترکیب نمک طعام و نفت خام بدست می آید. هدف از نفت طعام تولید اتیلن و از نمک تولید اتیلن می باشد.  برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب دوجداره هافمن در دزفول یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

  1. مقاومت در برابر ضربات مختلف
  2. شکل پذیری بالای ورق های یو پی وی سی
  3. عایق مناسب حرارت و صدا
  4. وزن کم ورق های یو پی وی سی  با طول عمر بالا
  5. دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی که فناوری بالایی دارند.

 

مجموعه ما سعی دارد تا درب دوجداره هافمن در دزفول را با تخفیف ویژه ای به شما عزیزان ارائه می کند.. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. درب دوجداره هافمن در دزفول با استانداردهای لازم ساخته می شوند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت بوده که در این مدت خدماتی چون تعوی و یا تعمیر محصول عرضه می شود. شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مفتخریم تا به شما عزیزان در زمینه فروش درب دوجداره هافمن خدمت رسانی کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: